ZAMÓWIENIE:
1. Jak złożyć zamówienie krok po kroku?
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’.
Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy przejść ,,do kasy’’, aby
sfinalizować zamówienie.
W finalizacji zamówienia należy wybrać sposób dostawy i płatności, a następnie uzupełnić
nasze dane adresowe.
Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam’’ i czekać na swoją paczkę.
Uwaga! Zamówienie można złożyć:
- bez zakładania konta
- z założeniem konta
- lub logując się na posiadane konto
2. Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Ten okres potrzebny
jest na zaksięgowanie płatności, spakowanie paczki i jej dostawę. O postępach w realizacji
zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.
3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie realizujemy zamówień telefonicznych.
4. Anulowanie nieopłaconego zamówienia.
Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
5. Anulowanie opłaconego zamówienia.
W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze
informacje.
6. Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?
W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod
rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii
promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.
WYSYŁKI I PŁATNOŚCI:
1. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Zamówienia o wartości od 80PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka
kurierem GLS lub paczkomatem InPost).
Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: 11,49PLN –
paczkomat oraz 15PLN – kurier GLS.
2. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z 3 lub 4 dostępnych opcji płatności, w
zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:
- szybkie przelewy online BLIK i karty
- płatności on-line / PayPal
- przedpłata (przelew tradycyjny)
- płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera GLS)
3. Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta
bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest
podana w mailu)
Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu
zmiany sposobu opłacenia zamówienia.
4. Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?
Realizujemy wysyłkę zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy. Czas
dostawy takich przesyłek i ich koszt znajdziecie w naszym cenniku.
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Czy mogę zwrócić towar?
Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to
zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
2. Jak zwrócić towar?
O chęci zwrotu poinformuj nas drogą mailową na adres: info@moraj.pl
Następnie wyślij zwracany towar na adres:
D&M
Ul. Północna 9
44-240 Żory
Aby cała procedura zwrotu przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu
oraz paragon.
3. Co mam zrobić, jeśli nie mam formularza zwrotu?
Formularz zwrotu nie jest obowiązkowy. Jeśli nie masz formularza dołącz do przesyłki ze
zwrotem kartkę z odręcznie napisaną informacją o zwracanym towarze oraz numerem konta
bankowego na które mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli chcesz skorzystać z gotowego
formularza zwrotu znajdziesz go pod linkiem: link
4. Jak mogę zgłosić reklamację?
Jeśli otrzymany towar posiada wady, możesz złożyć reklamację. W tym celu skontaktuj się z
nami mailowo pod adresem: info@moraj.pl lub telefonicznie pod numerem +48 784-018-515
podając:
- numer zamówienia
- krótki opis wady reklamowanego produktu lub w przypadku kontaktu mailowego zdjęcie, na
którym widoczna będzie wada produktu
- żądanie reklamacyjne, np. obniżenie ceny, zwrot środków pieniężnych na konto, wymiana na
towar wolny od wad
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
5. Czy zakupiony w sklepie internetowym towar można wymienić?
Towaru zakupionego w sklepie internetowym nie można wymienić. W takiej sytuacji można po
prostu zwrócić dany towar, a następnie dokonać ponownego zakupu.
INFORMACJE O PRODUKCIE
1. Gdzie znajduje się tabela rozmiarów?
Tabela rozmiarów znajduje się na stronie danego towaru, w zakładce ,,informacje o
produkcie’’.
2. Z jakich materiałów wykonany jest dany produkt?
Szczegółowy opis danego towaru znajduje się w zakładce ,,informacje o produkcie’’, która jest
dostępna na stronie konkretnego towaru.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? – Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: info@moraj.pl lub zadzwoń + 48 784-018-515. Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe od pon. do pt. w godzinach od 7:00 do 19:00.
Paulina Mikołajec