• Minimalna kwota zamówienia 500 zł
  • Darmowa dostawa od 800 zł

Najczęściej zadawane pytania

 

 

ZAMÓWIENIE:

 

1.  Jak złożyć zamówienie krok po kroku?

 

Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’.

Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy przejść ,,do kasy’’, aby

sfinalizować zamówienie.

W finalizacji zamówienia należy wybrać sposób dostawy i płatności, a następnie uzupełnić

nasze dane adresowe.

Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam’’ i czekać na swoją paczkę.

Uwaga! Zamówienie można złożyć:

 

- bez zakładania konta

- z założeniem konta

- lub logując się na posiadane konto

 

2.  Ile trwa czas realizacji zamówienia?

 

Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych.  Ten okres potrzebny

jest na zaksięgowanie płatności, spakowanie paczki i jej dostawę. O postępach w realizacji

zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.

 

3.  Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Nie realizujemy zamówień telefonicznych.

 

4.  Anulowanie nieopłaconego zamówienia.

 

Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

 

 

5.  Anulowanie opłaconego zamówienia.

 

W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze

informacje.

 

 

6.   Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?

 

W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod

rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii

promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.

  

WYSYŁKI I PŁATNOŚCI:

 

1.  Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

 

Zamówienia o wartości od 80PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka

kurierem GLS lub paczkomatem InPost).

Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: 11,49PLN –

paczkomat oraz 15PLN – kurier GLS.

 

 

2.  W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

 

W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z 3 lub 4 dostępnych opcji płatności, w

zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:

 

- szybkie przelewy online BLIK i karty

- płatności on-line / PayPal

- przedpłata (przelew tradycyjny)

- płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera GLS)

 

 

3.  Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?

 

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta

bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest

podana w mailu)

Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu

zmiany sposobu opłacenia zamówienia.

 

4.  Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?

 

Realizujemy wysyłkę zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy. Czas

dostawy takich przesyłek i ich koszt znajdziecie w naszym cenniku.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

1.  Czy mogę zwrócić towar?

 

Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to

zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

 

2.  Jak zwrócić towar?

 

O chęci zwrotu poinformuj nas drogą mailową na adres: info@moraj.pl

Następnie wyślij zwracany towar na adres:

D&M

Ul. Północna 9

44-240 Żory

 

Aby cała procedura zwrotu przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu

oraz paragon.

 

3.  Co mam zrobić, jeśli nie mam formularza zwrotu?

 

Formularz zwrotu nie jest obowiązkowy. Jeśli nie masz formularza dołącz do przesyłki ze

zwrotem kartkę z odręcznie napisaną informacją o zwracanym towarze oraz numerem konta

bankowego na które mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli chcesz skorzystać z gotowego

formularza zwrotu znajdziesz go pod linkiem: link

 

4.  Jak mogę zgłosić reklamację?

 

Jeśli otrzymany towar posiada wady, możesz złożyć reklamację. W tym celu skontaktuj się z

nami mailowo pod adresem: info@moraj.pl  lub telefonicznie pod numerem +48 784-018-515

podając:

 

- numer zamówienia

- krótki opis wady reklamowanego produktu lub w przypadku kontaktu mailowego zdjęcie, na

którym widoczna będzie wada produktu

- żądanie reklamacyjne, np. obniżenie ceny, zwrot środków pieniężnych na konto, wymiana na

towar wolny od wad

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.

 

5.  Czy zakupiony w sklepie internetowym towar można wymienić?

 

Towaru zakupionego w sklepie internetowym nie można wymienić. W takiej sytuacji można po

prostu zwrócić dany towar, a następnie dokonać ponownego zakupu.

 

INFORMACJE O PRODUKCIE

 

1.  Gdzie znajduje się tabela rozmiarów?

 

Tabela rozmiarów znajduje się na stronie danego towaru, w zakładce ,,informacje o

produkcie’’.

 

2.  Z jakich materiałów wykonany jest dany produkt?

 

Szczegółowy opis danego towaru znajduje się w zakładce ,,informacje o produkcie’’, która jest

dostępna na stronie konkretnego towaru.

 

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? – Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: info@moraj.pl lub zadzwoń + 48 784-018-515. Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe od pon. do pt. w godzinach od 7:00 do 19:00.

Paulina Mikołajec